Goodmorning people!

Publicerat den: 2009-02-13 Klockan: 11:02:25 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Åååååååååååååh, Johan har hittat sitt halsband han fick av mig.. jäj. Tur för dig Johan för jag vete gudarna vad jag hade gjort med dig om det inte kommit fram.. höhö.
Just nu sitter jag och kollar på min snarkande (nästan) pojkvän och funderar på om jag ska väcka han eller inte.. ganska skönt när det är tyst och lugnt också.. haha.. Aja, fika ska jag göra iallafall! Jobbar på waynes mellan 13-17 idag med och det är mycket softigt (om det finns ett sånt ord). Men nu ska jag försöka ta mig ur datastolen, känns som att jag vuxit fast i den.. hejdåå!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0