Ett nytt silverschampo

Publicerat den: 2009-02-20 Klockan: 08:56:41 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Yes, det har jag införskaffat mig nu när jag blivit blond osååå.. Färgade utväxten igår, av någon anledning så blev det orange - guld och inte blond, så nu får jag gnugga i silverschampo så att det blir bra ;)
Vaknade för en stund sen och ska ta en dusch, mamma ska nog klippa mig med eftersom vi inte hann det i förrgår då hela kvällen gick åt till min lilla utväxt.
Johan kom hit vid halv 9 igår och gav mig sällskap i natt då mamma jobbade, mysigt. Har blivit lite smårädd nu när det görs inbrott i närheten typ hela (dan varje dag) tiden.. Aja, förhoppningsvis slutar det!!
Nu mina damer och herrar ska jag äta frukost. Adjö.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0