Gårdagens outfit tyyp!

Publicerat den: 2009-02-11 Klockan: 15:12:28 Kategori: Dagens outfit Kommentarer: (0)

Det här är då gårdagens outfit som jag egentligen skulle lägga ut igår men det ville sig inte riktigt.. bloggen strejkade helt enkelt. En dagens outfit har jag tyvärr inte så ni får bara se hur jag var klädd igåår :p Denna skoldag har varit fruktansvärt lång tycker jag.. börjar med att bussen inne i stan går sönder så där stod vi tills klockan var 10 över 9 (jag började 9 och bussen ska egentligen gå typ 5 i). Men det kom som tur var en ny buss så jag slapp ju iallafall. Blev ytterligare 5 minuter sen eftersom jag inte hittade till klassrummet vi skulle vara i, vi har nämligen bytt. Aja, väl på lektion så var jag så himla trött och oengagerad och ville bara gå hem, men det kunde jag ju inte så jag kämpade på..

Vet inte riktigt vad som händer idag, möjligtvis vara med min väldigt söta pojkvän och pussa lite på honom. Nu ska jag ta nå fika innan jag dör av svält! Puss

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0