En liten förändring ja!

Publicerat den: 2009-02-09 Klockan: 20:34:21 Kategori: Allmänt Kommentarer: (1)
Blev less på bloggdesignen jag hade och kände att jag ville ha något färgglatt men ändå färglöst, så det blev ungefär tusen bilder (nästan) och en massa vitt! Kommer väl få vara så ett tag framöver tills jag lessnar :)
Annars då? Jorå det är köng förutom att min rygg gör fruktansvärt ont efter timmar av datasittande.. måste verkligen komma på något annat att göra.. känns som att jag suttit bort halva min livstid vid datorn och det som skrämmer mig än att det stämmer nästan också, jaja!
Nu ska jag ta mig ett knäckebröd med ost på och se om de är något sevärt på tv. Puss
Kommentarer
Postat av: Sanna

härligt att höra! jorå, det är bara bra med mig också :-)

2009-02-10 @ 17:36:00
URL: http://sannaekstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0