Dåligt med bloggning

Publicerat den: 2009-02-05 Klockan: 21:50:59 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Känner att jag blivit dålig på att uppdatera här på bloggen.. Men det är ju så sällan något intressant händer mig som jag sedan kan skriva i bloggen. Har inte visat skinnjackan jag köpte häromdagen men jag gör det.. så småningom (vet att Linn gillar när jag visar allt jag köper, haha!)
Mina 2 jeansauktioner är avslutat på tradera iallafall, en liten slant blev det åtminstone. Känner mig deppig av någon anledning, skulle behöva massa kramar och pussar av dig nu Johan så pallra dig hit omedelbart!

Nu ska jag.. göra något. Puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0