Alla <3 dag och fest!

Publicerat den: 2009-02-15 Klockan: 11:33:38 Kategori: Bilder Kommentarer: (0)
Igår kände jag mig som en dålig flickvän som lämnar min lilla pojke hemma på självaste alla hjärtans dag medan jag festade med massa folks.. han hade ingenting att göra på hela kvällen (får lite dåligt samvete). Men iaf! Förfestade hemma hos Sofia, vi var väl kring 8 stycken som sedan skulle vidare till långsjögården där Nina hade sin 18 års fest :) Hade väl kul lite till och från, kände inte så många :p
Blev en ganska tidig kväll, for hem vid 12 - halv 1 med Nisse, Linnea och Jennan, vi hämtade upp Johan också i antjärn så fick han följa med mig hem. Så det blev ju lite mysigt på alla hjärtans dag iallafall! Vaknade ganska tidigt idag, har börjat göra de över huvudtaget.. faktiskt ganska skönt att inte sova bort halva dagarna och ta reda på dom istället! Idag ska jag städa mitt rum sen ska vi nog köpa lite godis och gotta oss med det. Men nu ska jag gå och äta frukost innan min mage avlider! Hoppas alla ni andra hade en bra alla hjärtans dag! Puss

Här kommer lite bilder från igår! (fler bilder finns på min bilddagbok)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0