2009-lista

Publicerat den: 2009-12-29 Klockan: 00:27:29 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? jag åkte utomlands med johan, fyllde 18 och fick därmed gå på krogen ;)

2. Höll du några av dina nyårslöften? tror inte jag hade något, isf var det att vara nyttigare/börja träna men näh.. det har då inte hänt :)

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? jajamensan :D

4. Dog någon som stod dig nära? nej, tack och lov

5. Vilka länder besökte du? tunisien

6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? min pojkvän, blev en ganska jobbig sommar när han jobbade i piteå

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? jag och johan firade 2 år den 15e mars, 26 aug reste vi utomlands, 19 sept fyllde han 20 och jag fyllde 18 den 9 okt :)

8. Vad var din största framgång 2009? haha vet inte

9. Största misstaget? har nog inte gjort några misstag i år

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? japp, fick nå fel med halsen så jag inte kunde svälja eller äta så då fick jag penicillin, just NU håller jag på att bli sjuk igen

11. Bästa köpet? SKOR, dator, kamera, mobil... jag älskar prylar

12. Vad spenderade du mest pengar på? mobiltelefoner, haha. kläder och skor.. och resan

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? min pojkvän, familj och vänner såklart

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? pitbull - i know you want me (gick på tunisisk reklam DYGNET RUNT). sexy bitch och tik tok!

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? både och tror jag. var så jäkla jobbigt att vara ifrån johan men när vi fick träffas var jag så himla lycklig och tog vara på tiden ordentligt

16. Vad önskar du att du gjort mer? tränat haha

17. Vad önskar du att du gjort mindre? slöa

18. Hur tillbringar du julen? hemma med hela tjocka släkten, 21 pers!

19. Blev du kär i år? det har jag varit i 3 år snart :)

20. Favoritprogram på TV? greys, oth och vänner

21. Bästa boken du läste i år? heeeeeeeeeeh vet inte har nog inte läst nån bok i år

22. Största musikaliska upptäckten? vet ej

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? PENGAR

25. Något du önskade dig men inte fick? nix!

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? hade födelsedagsfest hemma med bästa vänner och pojkvän

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? näe jag vet inte, hade velat hitta på saker och åkt iväg nånstans med jollepopp (johan) men han jobbade ju hela sommaren och sen har man inte varit ledig så mycket :|

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? förutom mjukisdressen så leggings, jeansskjorta, STICKAT

29. Vad fick dig att må bra? pojkvän, vänner och familjen

30. Vilken kändis var du mest sugen på? haha vet inte, paul walker är häääändsome

31. Vem saknade du? ingen egentligen, även om johan var borta så var det mer längtan än saknad :)

32. De bästa nya människorna du träffade? jag tror inte jag träffat så mycket nya människor :|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0