Sjusovare!

Publicerat den: 2009-08-18 Klockan: 11:43:30 Kategori: Allmänt Kommentarer: (1)
HERREGUD, detta är inte likt mig! Klockan är för fasen 20 i 12 och jag har precis vaknat!! Fast det gör ju ingenting, måste ju passa på när man har lov, det är ju trots allt mitt sista sommarlov, BUHU.
Ikväll ska Johanna, Linnéa, Malin & Jennan äta middag hos mig. I 7an och 8an umgicks jag JÄMT med Johanna, Linnéa och Malin (även Jennan men hon var inte en gruppmedlem då, haha). I 9an anslöts sig Jennan i gruppen och ja, därför ska vi käka middag ihop eftersom vi nästan aldrig hittat på något ALLIHOPA tillsammans efter att vi börjat gymnasiet. Men nu så! =) En traditionell tacos blir det iallafall, Johanna är vegerian så det blir enklast så, och dessutom så tycker ju alla om tacos! =)

Nu däremot ska jag göra en god frukost sen ska jag börja städa lite här hemma. Vi hörs sen! =)
Kommentarer
Postat av: jänie och leffe

hahahah jag låter jättemobbad! hah :D

2009-08-18 @ 12:02:39
URL: http://sweetnothing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0