Sälsten 19:00

Publicerat den: 2009-08-19 Klockan: 15:40:40 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Ni glömmer väl inte vart ni ska befinna er ikväll? BRA!

Ja, jag har ändrat bloggens utseénde igen och JA, jag vet att den är väldigt lik Elin Klings blogg, antingen så är det för att jag tycker det utseéndet är SNYGGT och STILRENT eller så är det för att jag känner för att härma någon jag inte känner... Jag tror på det första.
MEN som jag och mina få läsare vet så kommer jag nog inte ha det såhär speciellt länge, de andra designerna har ju inte varit speciellt långvariga. Men som sagt, blir jag less på den här så byter jag nog till min förra för jag blev ganska nöjd med den faktiskt.
Nu mina vänner ska jag höra med mamma om vi ska äta tacorester idag för jag är förbannat hungrig! SEYA
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0