Ont i magen

Publicerat den: 2009-08-22 Klockan: 22:52:15 Kategori: Allmänt Kommentarer: (1)
Hello! Har varit hos Rickard ikväll med grabbarna grus och lite girls =) Jag tog det lugnt ikväll men lyckades ändå få ont i magen och bli lite illamående så jag åkte hem. Är ganska trött så jag tänkte kolla på lite miami ink och somna till det =)
Jag säger bara OHMYGOSH.. Tobias Carnbro, hur fasen kan man bli så packad som du? Och ändå stå på benen?! Förstår inte alls :p Han är jävlat dyngrak ikväll men ändå har han ett stort leende på läpparna och skrattar hela tiden, är det möjligt? Det är nog bara han som kan, haha. Blir nog inge mer öl för honom ikväll, klockan var nog 8 - halv 9 när han drack kvällens sista öl! Ojojoj.

Hoppas ni haft en trevlig lördagkväll =) Hörs imorgon!
Kommentarer
Postat av: sanne

haha, tobias! han kan han!:p

2009-08-24 @ 15:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0