Kreativitet.

Publicerat den: 2009-08-13 Klockan: 00:17:31 Kategori: Allmänt Kommentarer: (1)
GUD vad jag är kreativ på lite olika sätt idag.

Först sydde jag ju en klänning.
SEDAN började jag med att göra en mer avancerad design för bloggen (ej klar för publicering) som jag faktiskt tror kommer bil bra! Hoppas det iaf. Försöker lära mig lite nya saker och så. =)

Sen så körde jag ju bil idag och då har jag säkert lärt mig något av det också.. ska fundera på vad det kan vara.
Jaja, nu ska jag iallafall sova, börjar bli trött och min rygg gör förbannat ont så min säng ser väldigt lockande ut just nu.
GODNATT ALLIHOP

Kommentarer
Postat av: elina

sv: va så låte så :) haft en bra dag?

2009-08-13 @ 11:19:46
URL: http://elinanilssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0