I love miami ink!

Publicerat den: 2009-08-13 Klockan: 20:11:16 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Efter att ha städat och bäddat rent la jag mig i sängen och kollade på miami ink, så jäkla bra. Ska slänga mig i duschen strax men är lite frusen så det tar sin lilla tid innan man vill ta av sig sin sköna nya varma mysiga mysdress! =)
Just nu ligger både min hund och katt och fläker ut sig på min säng, dom ser väldigt trötta ut och ibland önskar jag att jag var någon utav dom, höhö.
Godissugen är jag också, som vanligt. Men jag har sagt 1000 gånger att jag måste dämpa ner med sötsaker och dricka. Dricka är egentligen inget problem eftersom jag ganska ofta dricker lättdryck eller vatten, men godis..! Det går ju inte att sluta äta det. Någon som har en sjujävla bra tips till en gottegris som jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0