Hiss eller diss

Publicerat den: 2009-08-18 Klockan: 17:20:02 Kategori: Kommentarer: (2)
Eftersom jag är lite efter när det gäller det mesta (allt?) så tänkte jag köra lite hiss och diss jag med!

I detta inlägg handlar det om: Kängor med kilklack!

Positivt:
Kängor är snyggt som klåen, och för den som är lite kort i växten och önskar sig vara några cm längre så är ju dom här perfekt! Nu är ju inte jag speciellt kort men alla är ju inte likadan...

Negativt:
För mig går inte kängor och klackar ihop riktigt, matcha övermatcha och missmatcha brukar man ju säga men kängor med klack är inte riktigt min stil =) Platta kängor däremot.. mmmmm!

Slutsats: dom får en halvdiss av mig, heehe..

Vad tycker ni, hiss eller diss? =)
Kommentarer
Postat av: Amanda

Riktigt svårt att bestämma mig faktiskt, haha. De bilden kanske inte var överdrivet snygga men det finns ett par jättefina med.. Så det får nog en halvhiss/diss av mig :p

2009-08-18 @ 18:12:50
URL: http://amandastyle.blogg.se/
Postat av: jennie

det blir hiss för mig! =D dom är as snygga på ;D

2009-08-19 @ 20:20:16
URL: http://svartmyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0