Hello Saferide

Publicerat den: 2009-08-16 Klockan: 12:19:46 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
- San Fransisco, ganska bra låt =)

SOV TILL 11 IDAG, det har inte hänt på väldigt länge kan jag lova.
Idag regnar det, mysigt. Det SKA regna på söndagar.. inte varje men lite då och då, det är dom enda dagarna det är okej med lite regn, tycker jag.
Ni ANAR inte hur jobbigt det är att skriva på tangentbordet när man har långa naglar.. dom måste bort idag, man blir ju nästan handikappad. Ska googla på bästa sättet att tabort lösnaglar..
Vad ska ni göra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0