Godmorgon

Publicerat den: 2009-08-20 Klockan: 12:11:42 Kategori: Bilder Kommentarer: (1)
Idag sov jag länge igen, 11.45 var klockan när jag slog upp ögonen! Sköööönt! =) Är väldigtväldigt hungrig nu så sitter och funderar på vad jag ska äta för frukost denna morgon.
Tänka sig.. på söndag måste man gå och lägga sig tidigt igen, fast det är ju bara jag som är så duktig som går och lägger sig 9 på kvällen när det är skola.. Men iaf, ska nästan bli lite skönt, börjar ju förfasen sista året nu!!! STUDENT 2010! =)

Nu ska jag äta frukost, hörs sen!

Update:

Glömde säga att lill Simon fyller 19 år idag! GRATTIS! =)

Kommentarer
Postat av: Sandra ♥

så gött med sista året :)! det brukar ju även vara det roligaste året. tyckte jag i alla fall :) haha!

2009-08-20 @ 12:29:15
URL: http://saandraaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0