Godmorgon folks

Publicerat den: 2009-08-14 Klockan: 09:14:42 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Jisses vad många kommentarer jag fick på förra inlägget.. haha. Jag som inte brukar få mer än 1 kommentar i veckan tyckte 7 stycken på ett inlägg var mycket då jag inte skrivit till dessa människor förut. Men det var rooooligt att få några, fortsätt med det! =D
Idag tror jag att jag ska in till stan en sväng och köpa sånna där nitar jag vill ha, om det finns. Sen ska vi till farmor och farfars stuga, lät det som på mamma iaf. Ikväll vet jag inte vad som händer.. blir nog lugnt med tanke på att jag ska på dop imorgon =) Fint väder idag med, synd att det inte är så varmt som det ser ut.. tror det är runt 17-18 grader eller nå.
Jaja! Vad ska ni göra idag? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0