Fotografering

Publicerat den: 2009-08-20 Klockan: 21:47:21 Kategori: Bilder Kommentarer: (1)
HELLO
Ikväll har jag, Linnéa och Jennifer varit på sälsten och fotat. Vi tog på oss varsin söt klänning / kjol och poserade som tusan.. hade till och med lite publik ett tag, eller.. ett äldre par satt och åt middag på stenarna... hoho. Men bilderna blev jättefina och jag ska lägga ut några här i bloggen, sen ska jag göra en fin header med någon bild jag tycker passar =) Ska kika igenom dom nu!

En liten backstage bild!
Kommentarer
Postat av: ida

man ser bara halva inläggen bara så du vet, och så kan man inte kommentera de översta inläggen

2009-08-21 @ 11:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0