Broöppningen

Publicerat den: 2009-08-09 Klockan: 16:12:18 Kategori: Bilder Kommentarer: (0)
NUSÅ har jag tid att berätta lite om gårdagen =) Var hemma hos Ida med henne och Amanda till kl 22 då vi tog taxi till stan och vandrade ner på området (logen). Satt utanför och kollade på Promoe 2 första låtar sen slank jag och Amanda in innanför stängslet och fortsatte att dansa och sjunga som nå galningar. När vi sen var inne för att kolla på Snook höll vi däremot på att dö, saaaaaaatan vad folk knuffades och vi stod längst fram.. trodde jag skulle avlida.
MENMEN jag hade faktiskt jävligt kul hela kvällen =)

Kul att jag var så seriös på bilderna!







Idag har jag varit på smitingen med mamma i 3 timmar, hoppas jag hann få lite färg iaf. När vi kom hem (vid halv 3) kom pappa och då var det dags att övningsköra, gick ännu bättre idag än sist, känns kul att det går framåt iaf =)
Nu ska jag se vars min mamma tagit vägen, börjar bli hungrig.. Sen ikväll ska jag till Jennie där vårat laNE drar igång YAHO =D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0