2 timmar kvar

Publicerat den: 2009-08-25 Klockan: 08:27:57 Kategori: Tunisien Kommentarer: (0)
Om två timmar blir jag och Joppe hämtad av min farmor och faffaaah. Vid 12 går tåget till stockholm och är väl framme vid 3-4 tiden. Kommer nog inte ha tillgång till datorn när jag är där så jag får skriva hejdåinlägget nu =)

Hmmm vilka kommer jag sakna under dessa två veckor då...

Mamma, pappa KANSKE lite lillebror
Amanda helt klart!
Klassen också givetvis
Marris & CIllzor
OCH ALLA ANDRA FRIENDZ

Dom som saknar mig kommer jag sakna! (or?)

06:25 på onsdag flyger flygplanet iväg och förhoppningsvis sitter vi på det då..

ALLA SOM HAR HALEBOP kan få smsa mig hur mycket ni vill... vet dock inte om det är gratis för mig att svara? Jaja mamma har fyllt på telefon så det ska nog gå bra!

HA DET SÅ BRA I SKOLAN OCH SAKNA MIG INTE FÖR MYCKET! PUSSSSSS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0