090819

Publicerat den: 2009-08-19 Klockan: 16:41:28 Kategori: Allmänt Kommentarer: (1)
Oh när jag skrev datumet så märkte jag att det är exakt en månad tills baby fyller 20! Vilka möjligheter.. Det betyder också att det är 1 månad och 20 dagar till min 18 årsdag! DEN DAGEN SKALL FIRAS!
Har precis slängt i mig lite föda så nu är magen mätt och belåten igen. Vet inte om det är så stor mening att duscha idag när vi ska ut på sälsten, tvätta håret är ju onödigt iallafall eftersom vi säkert kommer sitta vid en brasa vilket resulterar i att håret ändå kommer lukta skit (menar inte att mitt luktar skit nu, tvättade ju det igår!!).

NU ska jag kolla vad jag ska ha på mig ikväll, vill inte behöva frysa och riskera att bli sjuk så det kommer nog inte bli en särskilt flashig outfit! Menmen, nu ska jag gå, jag hoppas vi ses ikväll!
Kommentarer
Postat av: Amanda

Svar: Nej, inte jag heller tror jag :)

2009-08-19 @ 17:08:24
URL: http://amandastyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0