Waynes Coffee 12 - 15

Publicerat den: 2009-04-25 Klockan: 10:36:11 Kategori: Allmänt Kommentarer: (1)
Good morning herr horst.
- bra låt av mando diao för övrigt.

Igååår hade jag trevligt men med mina klasskompisar (inte alla dock ..), vi grillade, spelade kubb och killarna snurrade och svingade runt Jennan, det var roligt. Har en film men den det är inte den riktiga snurrningen, hoho.
Efter det for vi (några tjejer) hem till Johanna och spelade ett väldigt konstigt men roligt spel, vid 11 for jag hem och lite senare kom Johan hit :)

Idag ska jag jobba på waynes mellan 12 och 15, ska bli roligt :) Nu ska jag gå och äta lite frukost, posssen!
Kommentarer
Postat av: Martina

Hejsan, har du lust att följa varandras bloggar via bloglovin? Hade varit kul om du ville, och i så fall kan du ju skriva tillbaka när du lagt till mig så lägger jag till dig direkt :)

Ha det super bra, kram

2009-04-27 @ 19:04:28
URL: http://miniimartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0