Världens längsta bio!

Publicerat den: 2009-04-13 Klockan: 23:11:07 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Ikväll var jag, Jennie och Jocke (hennes bror) på bio, filmen vi såg hette Watchmen och var tamefan den längsta jävla film jag sett! 2 timmar och 40 satans minuter lång! Ett under att jag ens höll mig vaken! Kan ju tillägga att den var väldigt.. svår att förstå. Hoppade hit och dit och tillbaka 10 gånger om på en kvart, hängde ni med? Näjuste, det gjorde inte jag när jag såg filmen heller.

Nu är jag hungrig som ett sviiiiin och ska ta fram nå käk, sen blir det läggdags, är mucho trött nu ska jag säga er..
Hoppas ni haft en trevlig måndag så hörs vi imorgon, puss och godnatt!

Justja.. ny design har jag också. Lite vårig sådär.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0