Torsdag den 3:e april :)

Publicerat den: 2009-04-03 Klockan: 09:33:21 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Godmorgonnn! Har varit lite dålig på att blogga den här veckan.. men jag har faktiskt jobbat! Tisdag, onsdag och torsdag har jag jobbat på IB, och så kommer det fortsätta en låång tid framöver. Pengar är aldrig fel! Dessutom, om jag nu inte får något sommarjobb så har jag pengar att leva för ändå, eftersom jag tänkt spara en lagom stor summa av lönen från IB.

Anywaaaaaay, i helgen ska jag bo hos papi vilket var väldigt längesedan känns det som. På lördag är jag bjuden till Malin som snart fyller 19! Fan vad gamla alla blir.. utom jag.. som inte ens fyllt 18..! Livet suger ibland!!! Närå.
Just nu håller jag på att koka ägg så att jag kan avnjuta en gooood äggmacka till frukost. Sedan blir det till att klä på sig och borsta tänderna innan jag far in på waynes och jobbar (praktik). Ska extra jobba där på lördag mellan 12-15 = money! Fan vad duktig jag är. Klappar mig själv på huvudet.

Ha en bra dag allihopppppp, pössss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0