Sommar, sol & valborg!

Publicerat den: 2009-04-29 Klockan: 22:04:31 Kategori: Bilder Kommentarer: (0)
Goddagens!
Idag har vi haft döööhärligt väder och jag hoppas det fortsätter såhär ett bra tag framöver. På skolan satt vi ute i gräset och bara mådde gott under lunchrasten. När jag kom hem så var Johan kvar så då var jag med honom en stund och efter att vi hade käkat så for vi till stan och ikväll så har jag jobbat på IB och samlat på mig några slantar till. Det lönar sig när man får lön! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0