Piteå, borga & påsklov

Publicerat den: 2009-04-08 Klockan: 16:14:04 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Halloj!

Idag for min lilla bubbe till piteå och stannar där några dagar framöver, hmm ganska konstigt att man börjar sakna dom nästintill direkt dom lämnat stan även om han nu inte ska vara borta så länge.. hade han bara åkt hem till Antjärn och vi inte skulle ses på 4-5 dagar hade det ju inte varit någon big deal.. men nu är han snart 50 mil ifrån mig!! Aja, fick iallafall spendera en mysig natt med honom samt pussa på honom ordentligt nu så jag är mätt på pussar en dag till iaf!

Har kikat på en pjäs idag också som estetarna så duktigt visade upp och ikväll ska jag jobbaaa.. Fan vad duktig jag är! MONEYMONEYMONEY. Imorgon åker jag till borga och ska softa där ett tag, köra lite skoter oså.. Kommer hem på måndag så det lär bli lite bloggtorka men jag tror inte så många kommer lida av det.. höhö.

Nu ska jag äta något mataktigt, see ya!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0