Kul att jag kan sova ut!

Publicerat den: 2009-04-24 Klockan: 09:54:30 Kategori: Allmänt Kommentarer: (1)
Haha ååh, idag när vi är lediga från skolan så tänkte jag såklart få sova ut lite men så blev det ju inte. Halv 10 var man ju pigg som en pelikan. Yay! Tänkte hasa mig till köket och fixa lite frukost sen får jag se vad som händer resten av dagen. Var ju snack om nån grillning med klassen men så verkar det ju inte bli, synd.

Ajja, skriver senare idag om jag har något vettigt att komma med! Puss
Kommentarer
Postat av: issa

Hej tjejen:D snygg blogg du har! undrar ifall du gör designer fortfarande? å isf om de kostar? :) jag är grymt sugen på en ny iallafall och tyckte du verka bra!:D

2009-04-24 @ 16:50:28
URL: http://issabellek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0