2 days left.. NERVOUS!

Publicerat den: 2009-04-19 Klockan: 12:20:58 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Om två dagar har jag en bokad tid för min första tatuering, nervositeten börjar komma känner jag.. Men jag har ju pappa och Johan som stöd iallafall :)

Vilken vacker daaaaaaag det är idag igen! Blå himmel och sol :) Kul att man börjar jobba 4 bara.. Ajja, nog är det värt det.
Igår kom Johan hit vid 1 tiden och vid halv 2 gick vi och la oss, jag somnade på studs tror jag.. Minns inget av att Johan satt vid datorn en stund innan han också somnade.. Höhö.

Ska väcka han om en stund så att vi kan gå och äta frukost. Ostkrokarna som blev över igår mättade inte min mage nu kände jag ;) Fyfan så goda dom är dagen efter när dom blivit lite sega! Haha, ha en bra dag allihopa.. pössssshaj
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0