Where's my jacket?

Publicerat den: 2008-09-14 Klockan: 18:30:56 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Satan i gatan vad lång tid det ska ta för en jackjävel att komma. Bra många dagar sedan jag beställde den nu och den borde ha kommit för längesen. Måste ta och logga in på ellos.se och kolla om man kan följa beställningen.. Jag och Johan har precis ätit mat som mamma gjort i ordning innan hon for och jobbade. Det blev någon torskgratäng aktigt, AS GOTT tyckte jag eftersom jag ÄLSKAR fisk. Call me fishy.
Om en stund ska vi traska ner på köpis och köpa hundmat samt socker eftersom Johan har lyckats övertala mig att baka äppelkaka, igen.. Han hann aldrig få sig en bit senast, stackarn! Den var sååå god <3 Men nu ska jag checka beställningen, tjaoo!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0