Tidsfördrivande lista

Publicerat den: 2008-09-01 Klockan: 20:42:57 Kategori: Kommentarer: (0)
Vad står det i ditt tredje sms?
Men visst sover vi med varann ikväll?
Kan inte direkt men blir inte så sent :)

När sov du med någon senast & vem?
Vet inte när, några dagar sen, Johan :)
Vem var det som senast ringde dig?
Jaaaadu.. kan det vara Rickard kanske?
Har du några planer för morgondagen?
Japp! Vara med Ylva & kolla på nollningen
Vad använder du för smink?
Oftast lite fondation och mascara
Mjukiskläder eller jeans /  leggins?
Båda! Hemma: Mjukis, skola: jeans / leggins
Vad har du för tapeter i ditt rum?
En beige fondvägg och resten brunbeige
Vad gör du helst av allt på fritiden?
Tar det lugnt, vara med Johan & kompisar
Vem kan du prata om allt med?
Ska nog vara mamma & Johan isåfall
Är det någon du saknar just nu?
Ja, jag saknar Pierre, Jimmy & Sanna!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0