My arm is broken

Publicerat den: 2008-09-01 Klockan: 13:22:06 Kategori: Allmänt Kommentarer: (1)
Inte riktigt kanske.. men det känns som det!! Har ont i hela höger underarm så blir nog ingen ridning ikväll, trist.. ;( Aja, ska kolla upp den imorgon och hoppas att inte är något allvarligt :) Idag hade vi lektion i drygt 40 min sen slutade vi för dagen, hade fotografering också som ingen visste om.. blir så less när lärare är så kass på att informera om saker och ting, aja! Nu ska jag se om  mamma satt dit alla lister i mitt nya rum, isåfall ska jag nog börja flytta ner redan idag :) Vi hörs sen, puss!
Kommentarer
Postat av: sofia

lärare duvet =(



haha jaså? fan vad dryygt! jag använedr typ alla mina skor också, fast jag har nog inte lika många som du har heller ;)

2008-09-01 @ 14:22:09
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0