Mitt nytonade hår

Publicerat den: 2008-09-27 Klockan: 11:37:48 Kategori: Allmänt Kommentarer: (1)
Jag har tonat håret nu. Tonade det 2 ggr, första gången blev det ungefär den färg jag ville ha i en ljusare nyans, det såg lite "urtvättat" ut så mamma drog på en toning till, och nu är det inte som jag vill ha det :p Det är inte fult men det blev för mörk och för brunt, men mamma säger att det kommer försvinna lite färg allt eftersom jag tvättar håret, så jag får väl lita på det. Kan lägga in bild på hur det ser ut senare, ska bara få några bilder av Marris :)
Igår hade jag kul, det kanske jag redan sagt. Trevligt folk tills att det kom för många :) Nu har jag nyss duschat och ska väl ringa Peter eller Eddie och väcka dom så jag kan åka in med Eddies öl som ligger i min väska och gör den tung. Sen har jag lovat att hjälpa till att städa så vad gör man inte? :) Aja, uppdaterar senare för just nu hade jag inget viktigt på hjärtat! Puss
Kommentarer
Postat av: Sandra

tjena=) Du har inte lust att fixa en ny design till mig? Om dyu har tid och lust någon gång:D

2008-09-27 @ 15:47:19
URL: http://sandrrat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0