Min nynorske kusin

Publicerat den: 2008-09-09 Klockan: 20:50:28 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Jahaaaa, snart är man väl lämnad ensam kvar här i Härnösand? Alla släktingar sticker ju härifrån! Anna bor någonstans, hon flyttar sig dit vinden blåser ungefär, Jonas är nyinflyttad i Trondheim och Johanna fick för sig att bli stockholmare. Jag och brorsan (som just nu ligger och spyr, provade säkert att snusa för första gången eller nått..) kvar nu då från mammas släkt, yeho..! Nästnästa år försvinner jag då! Har just kommit hem från Marris där jag snyltade lite tårta eftersom hennes bror fyllde hela 20, grattis igen gammarsel! Och nu ska jag väl softa lite innan det är läggdags. Imorgon börjas det redan klockan 8 med multimedia (?) vad det nu är, sedan svenska med Gunnel och efter det någon medialektion till. Skönt att man slutar relativt tidigt iallafall!
Snart fyller Johan år också.. tur att presenten redan är avklarad, nu är det väl bara att baka som återstår.. verkar ju vara mitt ansvar. Världens godaste tårta ska jag göra iallafall! 19 år alltså.. nu får han snart lugna ner sig, gränsen går vid 20 sträcket! Och om exakt 1 månad fyller jag 17 år, helt värdelös ålder men trots allt 1 år äldre än förra gången jag fyllde år och 1 år närmare myndigheten! Nu ska jag lägga in bilder på USB minnet så att jag kan skriva ut på skolan imorgon, sedan ska jag städa lite innan jag går och lägger mig, sover som bäst när det är städat! PUSS&KRAM
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0