Min hund kan sjunga

Publicerat den: 2008-09-30 Klockan: 11:37:08 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Det märkte jag i morse när hon ylade och "sjöng" till hemtelefonen som ringde.. väldigt störande eftersom det väckte mig från min skönhetssömn, buhu.
Är "ledig" idag, hade endast 1 lektion på morgonen i 1 h och 20 min men jag orkade verkligen inte kliva upp kl: 6 för det.. Så jag tog sovmorgon och får väl komplettera den där lektionen någon annan dag. Får se vad som händer resten av dagen, mamsi jobbar natt så det blir väl jag som står för middagen, så då måste jag ju komma på något att äta också.. jobbigt. Sedan måste jag ringa och be Johan komma hit så jag slipper sova heeeelt ensam i natt (utan mamma). Man vet ju aldrig vad som kan hända..!

Nu ska jag .. höm, avsluta detta inlägg! Tja!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0