Kvällens bravader

Publicerat den: 2008-09-27 Klockan: 02:32:22 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Nu är jag hemma igen efter allt tok och stoj ikväll. Hade trevligt hemma hos Eddie tills att lägenheten blev proppfullt med folk som inte var tänkt att de skulle komma, menmen! Shit happens ;) Stack senare ner på stan och skulle äta (inte jag), men det tog.. hum, väldigt lång tid eftersom Eddie tog 1 steg fram och 2 steg bakåt. Men tillslut kom vi fram :) Åkte hem samtidigt som Simon och Patrik, taaack för att ni fixade skjuts ♥

Nu ska jag tvätta bort sminket och borsta igenom håret innan jag lägger mig för att sussa. Sov gott alla :) Puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0