Johanpohanpäron

Publicerat den: 2008-09-22 Klockan: 20:45:20 Kategori: Allmänt Kommentarer: (2)
pung.

Jag hatar att hitta på rubriker, jag kommer aldrig på något bra..! Nu är bloggen i stort sett klar och skall få se ut så här (ett tag iaf). Har kikat på hårfärger ikväll med mamma, och vi är ganska nära svaret på vilken "colorsync" det är jag letar efter. En blandning av brunorange och mahognyröd samt lite blonda mer eller mindre synliga slingor = vi vet inte alls vad vi ska ha!!! Finns det någon hårfärg som heter brun-orange-mahognyröd-med blonda slingor kanske? Skulle inte tro det.. haha.

Min faster och kusin har varit här ikväll, inte varje dag så det var ju trevligt! Nu ska jag.. sörja för mitt onda ben som smärtar fruktansvärt mycket. Håll tummarna för mig så att jag kan gå ordentligt imorgon, annars kommer jag tycka synd om <okänd> eftersom han har skuldkänslor upp till öronen (hoppas jag, haha ;))
Förresten, sänds idol bara 1 gång i veckan nu? Ni som vet?
Kommentarer
Postat av: carro

kom på att jag glömde länka =P

2008-09-22 @ 22:34:45
URL: http://carolineli.blogg.se/
Postat av: asdf

haha jävla galning x)

2008-09-23 @ 15:51:31
URL: http://jimmarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0