Hösten har kommit

Publicerat den: 2008-09-07 Klockan: 11:55:14 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Nog märks det att sommaren är förbi alltid.. inte längre tvåsiffrigt när det gäller antal grader utomhus ;( Och i mitt rum känns det som minusgrader så har precis dragit upp elementen på högsta grad, mmmhm. Så, vad händer idag tro.. ska softa, och läsa boken :D Man längtar nästan efter att få läsa, haha.. Helgen i sig har varit helt okej, börjar dock bli förkyld så jag håller tummarna för att jag ska slippa bli sjuk. Hoppas också på att min jacka kommer snart! Vill börja använda den nununu!

Nä.. nu måste jag ta en varm dusch innan jag fryser ihjäl! Goodbye!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0