Här kommer lyckan

Publicerat den: 2008-09-03 Klockan: 21:56:34 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
..för hundar som oss.

Har inte orkar pallra mig in i duschen ännu, tror att det får bli en dusch imorgon innan skolan istället. Sitter just nu och lyssnar på håkan och drrrrömmer mig bort.. nästan.. hade varit skönt.. mmmm! Egentligen har jag MASSOR av saker som snurrar runtruntrunt i mitt huvud och som jag bara vill skrika ur mig, men det dryga vid sådana tillfällen är ju att vissa ska ta åt sig så förbannat, och det som är mest störande att personerna som kommer att dampa inte ens har med sakerna att göra. Så jag håller nog mun istället eftersom jag inte tål sånt.. BAH med stora bokstäver..

Så många broar jag bränt, ingen tog mig riktigt över dig.
Nej jag går inte isär, när jag går med dig.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0