Födelsedagskalas

Publicerat den: 2008-09-21 Klockan: 09:59:43 Kategori: Allmänt Kommentarer: (1)
Middagen hemma i Antjärn var såhääär god. Fläskfilé gryta, klyftpotatis och beasås! Presenten Johan fick av mig var ett silver halsband, eller en kedja kanske man säger, en lite bredare sådan. Det har han önskat sig länge så det fick bli så :) Glad blev han iallafall, huvudsaken det :)
Igår var det födelsedagskalas för Matte och Johan, hade väl rätt kul men drog hem ganska tidigt pga. vissa omständigheter. Blev väckt av ett sms och kunde inte somna om så ska väl kliva upp snart, magen kurrrrar. Uppdaterar senare, vi hörs <3
Kommentarer
Postat av: asdf

Vad är det för dåre som håller på skicka sms så tidigt på en lördag morgon? ;o

2008-09-21 @ 14:07:35
URL: http://jimmarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0