Fixat lite åt Jimmy

Publicerat den: 2008-09-17 Klockan: 17:51:42 Kategori: Kommentarer: (1)
Goddagens! Torrt med bloggning idag jämfört med de andra dagarna. Gick i skola till halv 2 och promenixade sedan till mormor och fikade eftersom hon tydligen fyllde år igår (inte lätt att hålla koll på allt). For hem, hoppades på ett brev i lådan som skulle säga att telefonen har kommit, men brevet kom inte så.. synd för mig! Har hunnit ätit också, FISKPINNAR <3 Sedan fixade jag Jimmys blogg lite. HATAR dock att det ska vara annorlunda "inställningar" när man använder mozilla och/eller explorer. Har inga planer för resten av kvällen men blir nog till att ta det lugnt, är inte så kry atm. Hoppas alla haft en kanonishdag, hörs senare! Puss
Kommentarer
Postat av: =DDDD

TACK TOVE <3 :D

2008-09-17 @ 19:12:16
URL: http://jimmarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0