Efterlängtade helg!

Publicerat den: 2008-09-05 Klockan: 16:22:15 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Nu är ännu en skolvecka slut och jag ser ut att ha klarat det utan allvariliga skador! ;) Idag hade vi 2 medialektioner så dagen gick rätt så snabbt, var ute och fotade med Jennan och Linnéa på våran foto lektion med Staffan, fick till någon bra bild iaf :) Jag ska strax pallra mig upp till pappa och käka goooomiddag igen, sedan ikväll ska jag vara med Jennie, måste få henne på bättre tankar och vem blir inte glad när man tänker på mig lixxxxom?! Får se vad som händer resten av helgen, blir nog ett evigt softande, tänkte jag säga, men i helgen iaf! Nu ska jag trycka ner lite kläder i väskan sedan bege mig mot kragom, puss och krammm!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0