Världens fetaste man

Publicerat den: 2008-10-01 Klockan: 14:47:00 Kategori: Allmänt Kommentarer: (2)

"43-årige Manuel Uribe från Monterrey i Mexico blev världskändis när Guiness rekordbok utsåg honom till världens fetaste man 2006. Men då, för två år sedan och nästan 600 kilo tung, bestämde han sig för kämpa för ett nytt och smalare liv. Tillsammans med sitt livs kärlek för han nu en envis kamp mot fetman. Idag är Manuel sängbunden men hans dröm är att gifta sig och kunna gå längs altargången med sin fru. Men det är inte bara det konstanta suget på mat som Manuel kämpar mot. Runt hans enorma kroppshydda har en industri vuxit fram som gjort Manuel till en kändis och höginkomsttagare. Har han verkligen råd att gå ner i vikt?"

Fick man välja mellan att vara rik eller ha god hälsa och inte se ut som Manuel Uribe, så skulle man förmodligen överväga att vara smal (normalbyggd) med god hälsa. + att hans högsta dröm nu är att själv kunna gå fram till altaret när han och hans fru ska gifta sig. Han har inte rest sig ur sängen på 7 år, vafan tänk dig bara! Jag tycker det är jobbigt när man är så pass förkyld att man inte flyttar sig från sängen på 2-3 dagar..  Ikväll är går det en dokumentär om denna man kl: 22:00 på 3an, någon fler än jag som ska se den? Tror ni att han klarar det?
Kommentarer
Postat av: Rickard

har man sånna där bröst själv så behöver man väl ingen tjej?

2008-10-01 @ 15:18:28
URL: http://detdricks.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag tror att han har ätit för många S :/

2008-10-01 @ 18:34:14
URL: http://lindaangelicacaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0