My dormant prince

Publicerat den: 2008-10-19 Klockan: 12:20:11 Kategori: Bilder Kommentarer: (1)
Godmorgon. Börjar bli riktigt frustrerande att jag bara har sovit till 9-10 tiden de senaste 2 dagarna.. Idag vaknade jag kl 10 och var hur pigg som helst.. fast jag somnade nog rätt snabbt igår när jag och Johan kom hem.. men ändå! Brukar ju kunna sova till 1-2 åtminstonde! Johan ligger fortfarande kvar i sängen och drar sig.. ska slita upp han snart.. Känner att jag behöver ta en promenad, idag är det ju fint väder också så. Kanske tillochmed får med Johan ut.
Igår var vi förbi Jennie där jag lämnade hennes födelsedags presenter, jag och Johan stannade inte så länge utan mamma kom vid halv 11 ungefär. Vi tog lite kvällsfika sedan slog vi på en film, jag somnade dock innan Johan hunnit slå på filmen, så det var bara han som såg den.. :p Nu ska jag se om Johan är villig att vakna till liv.. vi hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

lugnt haha

2008-10-20 @ 22:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0