Jag köpte en bok idag

Publicerat den: 2008-10-23 Klockan: 22:08:05 Kategori: Allmänt Kommentarer: (1)
Idag var jag på stan med Linda. Vet ni vad det jobbigaste är med att gå på stan med henne? ..För att hon är så liten och jag tappar bort henne på affärerna eftersom hon inte syns mellan "hyllorna".. Vi måste skaffa dig ett par skor med riktigt höga klackar Linda.
Fia skulle egentligen med på stan idag, men hon lyckades vricka ena foten och det var nog inte en liten stukning heller :/ Så hennes mamma fick hämta henne och jag tror de for till vårdcentralen. Hoppas det är bättre med foten och förlåt för att jag inte ringde ikväll som jag sa att jag skulle... men jag ringer imorgon på bussen, promise ;)
Tuffaste händelsen idag: Jag köpte min första bok, För egna pengar! Wohoooooo nu blire till att läsa så att boksidorna börjar brinna.
Imorgon kl 11 åker jag till piteå och ska spendera några dagar där uppe, så det kommer nog bli torrt med bloggning. Men nu klänger Johan på mig och vill se film så jag ska inte gnaga på mer just nu. Vi hörs imorgon eller någon annan dag :) Puss och kram
Kommentarer
Postat av: sofia

haha det gör inget =) det är bättre nu iaf, men det blev kryckor :( foten är typ...blå nu :S AS TUFFFFT!!!!!! inte......

2008-10-27 @ 01:03:43
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0