IKEA med familjen :)

Publicerat den: 2008-10-05 Klockan: 19:51:11 Kategori: Bilder Kommentarer: (0)
Idag var jag, mamma och min bror som sagt på IKEA, där köpte jag en vit vägghylla, speglar och en "tavla" (inte inramad ännu). Allt är uppsatt förutom speglarna eftersom vi inte fattade att det inte följde med fästen till väggen utan det var man tvungen att köpa separat, och det tyckte jag var dåligt. Sedan blev det lunch/middag på Mcdonalds där jag träffade Victor :) Inte alla dagar man gör det ;) Efter att vi blivit mätta och belåtna gick jag in på Gina tricot innan vi skulle fara hem. Hittade en kjol och en vit tshirt med svart tryck, men hade inga pengar över just då så det blev inget köpt :( Men om det finns kvar nästa gång jag åker ner så ska jag köpa det :) Kjolen var grå med 2 låtsas fickor framtill, och en dragkedja på baksidan, skitsnygg! Den ska införskaffas snarast :)

Iallafall så blev resultat i rummet såhär:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0