Försöker fördriva tid

Publicerat den: 2008-10-02 Klockan: 19:05:49 Kategori: Kommentarer: (1)
Vad har du gjort, och inte gjort?

[x] Jag har flugit flygplan
[x] Jag har haft mer än 3 mobiler
[x] Jag har ett förhållande
[x] Jag har skolkat från skolan
[ ] Jag har åkt vattenskidor
[ ] Jag har gått igenom isen
[ ] Jag har varit otrogen
[ ] Jag har en iPod
[x] Jag har en bärbar dator
[x] Jag har läst ut en hel bok
[ ] Jag har kysst någon av samma kön
[x] Jag har fler än 10 par skor
[ ] Jag har varit med fler än 3 stycken
[ ] Jag har haft hål i en tand
[ ] Jag har varit i knytnävs slagsmål
[x] Jag har fått MVG på ett prov
[x] Jag har varit på kina restaurang
[x] Jag har ljugit för en vän
[x] Jag har bott i samma hus sen jag föddes
[x] Jag har gråtit inför andra
[x] Jag har någon att lita på i alla situationer
[x] Jag har motorbåt / segelbåt
[ ] Jag har blivit underkänd i ett ämne
[ ] Jag har onödigt mycket kläder (kläder är aldrig onödigt)

15 / 24
Kommentarer
Postat av: sofia

TOVE DU HAR VISST KYSST NÅN ANNAN AV SAMMA KÖN!!! :(



eller räknas inte jag o jennie va :(

2008-10-04 @ 14:15:50
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0