Tala om att plugga

Publicerat den: 2008-11-11 Klockan: 19:51:47 Kategori: Bilder Kommentarer: (0)
Söndag, måndag och tisdag har bestått av pluggning här hemma på hammarvägen. Har tjurat med engelska uppsatsen men nu är den äntligen klar och inskickad, känns förjävla skönt :p Lättat 10 kg från axlarna känns det som. Har städat och möblerat om i mitt rum alldeles nyss, har ett ganska litet rum så då är det inte så mycket grejer som måste flyttas runt heller :)
Har varit med Johan också, i mina pluggpauser.. Förstår inte hur han orkat vara här de 3 dagar när jag endast pluggat, ätit och sovit. Jaja, kändes skönt med lite sällskap och någon att pussa på när jag tog mina korta pauser :) Hade tänkt lägga mig extra tidigt ikväll men sedan kom jag på att det går ju inte.. det är ju House klockan 9! Måste ses!

Lämnade tillbaka pälsjackan jag köpte i lördags också.. Kom på att den kommer förmodligen inte användas särskilt mycket även om den nu var jävla snygg.. Jaja, inte hela världen :) Nu ska jag läsa lite bloggar sedan ska jag lägga mig framför tvn med ost och kex sen kanske jag orkar sätta mig i frisörstolen så att mamma får toppa av lite på mitt slitna hår.  Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0