New purple design!

Publicerat den: 2008-11-05 Klockan: 21:15:41 Kategori: Allmänt Kommentarer: (2)
Tycker headern kan tala för sig själv. Jag älskar att äta, har alltid gjort och kommer alltid göra! Mat är det bästa som finns och INGEN skulle kunna leva utan det! ;)

Men jag har ju en förmåga att bli lite småless mina bloggdesigner men tycker samtidigt att jag inte ändrat lika ofta nu som förr.. ^^ Får väl se när jag lessnar på denna.. lessnar ju dock aldrig på mat så.. För er som undrar så är det kladdkaka, jordgubbar och grädde jag sitter och äter på Zandras födelsedag i somras ;) Gott var det!

Imorgon har vi bara 1 lektion.. skönt och drygt. Har ändå sovmorgon till 10 så det är ju nice iallafall! Slutar innan tolv tror jag.  Har varit med Marrissparris idag, om ni undrade. Nu ska jag tvätta bort sminket och borsta tänderna sen är det läggdags! Puss
Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha fan vilken nice header! :D

2008-11-05 @ 22:34:04
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se/
Postat av: Tove

Menare;) hah

2008-11-06 @ 08:13:37
URL: http://toviss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0