Leopardstrumpbyxor?

Publicerat den: 2008-11-20 Klockan: 09:00:47 Kategori: Allmänt Kommentarer: (2)
Idag är jag jäkligt trött.. Klev upp lite väl tidigt också eftersom jag tydligen kunde åka med mamma till stan istället för att ta 9 bussen.. ändå skönt att slippa gå såhär på morgonen.
Letar förbrilt efter ett par leopard strumpbyxor, är det någon som vet var man kan köpa såna? Finns ett par på forever21 men det är lite mindre mönster.. "safari" heter dom.. Hur som haver, är det någon som vet så säg gärna till!
Idag har vi 1 lektion mellan 10 och halv 12, därefter slutar vi och då ska jag promenixa till Rickard och umgås med honom. Ikväll får jag se vad som händer, har en ljudbok som jag måste lyssna på lite då och då så kanske orkar igenom 1 skiva ikväll, ganska skönt om man skulle ha lyssnat ut den innan deadlinen.
Snart är det helg också! Imorgon ska jag vara med Marris och då har jag bestämt att vi ska köpa godis och ostkrokar vare sig hon vill eller inte! Om det inte skulle bli utgång eller så :p Men nu mina vänner ska jag borsta tänderna och vänta på att vi ska fara. Puss

I'm so terrible in love with you my darling.
Kommentarer
Postat av: Sofia

Jo jag vet, men han gjorde PÅ forknölen, och det är där det gör som ondast, jag ksa göra ovanför fotknölen, och där gör det inte lika ont=) men jag SKA göra den ,jag är kär i den :D

2008-11-20 @ 17:18:09
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hahaja, det sa jag inget om att du inte visste heller. utan att det gör ondast på själv fotknölen, och inte lika ont ovanför där jag ska göra den :)

2008-11-20 @ 19:26:39
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0