Jobbigaste morgonen

Publicerat den: 2008-11-26 Klockan: 14:52:41 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Uuuuusch för denna dag! Hade skitsvårt för att kliva upp imorse och när jag väl tagit mig till skolan med halv 8 bussen så har vi sovmorgon till 10.25. Livet SÖG denna morgon. Men jag var inte ensam utan hela klassen var ju på plats eftersom ingen visste.. Så det blev till att sitta i cafeterian i 2 ½ timme.

Kom hem från skolan för en halvtimma sedan och nu ska jag gå och göra några mackor och ett stort glas oboy. Ikväll blir det nog till att lyssna till min satans engelska ljudbok.. tråk.
Förresten så är min granne knäpp. Istället för att ladda ner filmer som alla andra i världen så KÖPER han filmer för egna pengar.. 50 :- eller 100 :- per film pröjsar han.. vem fan gör det? Han har köpt filmer för några tusen och jag förstår inte vad han tänker med. Men nu ska jag fiiiika, herrå!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0