Förbannade fjortisar

Publicerat den: 2008-11-22 Klockan: 00:38:11 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Som fortfarande ringer och röstar på Johan Palm och såg till så att Anna fick åka ut! Satan vad less jag blir på er äckliga 13 åringar som bara röstar på honom för att han är "söt"! Han ser förjävlig ut! Liknar varken en kille eller tjej.. han är en den! Usch.. Helt fel person åkte ut ikväll!

Hårfärgen blev ganska bra, en aning mörkt men toningar har en förmåga att tvättas ur ganska fort på mig så det gör nog inte så mycket. Marris blev också en aning mörkt men det är samma med henne. Gick hem vid 11 från Marran och möttes av mamma och Hedda och sedan fortsatte vi se en film som mamma börjat se på.. själv såg jag bara slutet :p Just nu håller mina ögonlock på att falla ihop så nu ska jag gå och lägga mig. Imorgon får jag se vad som händer. Puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0